OZON SAUNA NEDİR?
Ozon sauna özel olarak hazırlanmış cihazların içerisinin ısıtılarak üç oksijen atomundan oluşan ozon gazının deri yoluyla vücuda verilerek tedavi edilmesidir.
Saunanın ter bezlerinin uyarılmasıyla cildin eliminatif, detoks ve temizleme kapasitesini arttırdığı gibi kan dolaşımının artması nedeniyle sağlıklı cilt tonu ve dokusunu da teşvik eder.

Buharlı saunanın ozonla kullanılması buharın vücudu çevrelemesi ve ozonun deri yoluyla girmesine izin verir. Nemli ısı ozonun cildin kan dolaşımına, yağ ve lenf dokusuna gitmesine izin veren gözenekleri açar. Toksinlerin lenf dokusunu temizlemek çok önemlidir ve bunu gerçekleştirmek için ozon / buhar saunası en kolay ve en iyi yoldur.

OZON SAUNA NASIL UYGULANIR?
Bu cihazda ısı, derinin 4-6 santimetre altına kadar etki ederek yağlanmaları ve toksinleri parçalıyor. Böylece gözeneklerin açılmasını sağlayarak dışarıya tahliyesini mükemmel bir biçimde gerçekleştiriyor. Bu derinlikte ozon gazı kan ve lenf sistemlerine dahil olarak tüm vücuda yenileme, anti-aging ve zayıflama etkisi yapmaktadır. Ozon cihazı olan sauna özel bir ünite, kabin içerisinde boyun altından başlayan bölgeye düşük dozda ısınmayla birlikte ozon gazı verilmesi işlemidir.

OZON TEDAVİSİ

Ozon tedavisi, optimum hücresel oksijenasyonu yeniden sağlamak için vücudunuza ozon gazı verme işlemidir.

Ozonun bağışıklık sistemini uyararak tıbbi durumları tedavi etmek için kullanılabileceğini bulunmuştur. Dezenfeksiyon ve çeşitli hastalıkları tedavi etmek için de kullanılabilir.

Ozon tedavisi, Solunum bozuklukları, Diyabet ve Bağışıklık bozukluğu… gibi çeşitli rahatsızlıklar için tedavi amaçlı kullanılabilir.

Son yıllarda sıklıkla başvurulan ozon tedavisi gerek güzellik yöntemi gerekse de hastalıkların tedavisi amacı ile uygulanan tıbbi faydaları kanıtlanmış bir yöntemdir.

Ozon tedavisine nasıl uygulanır?

Tedavi doktor kontrolünde yapılmalıdır. Uygulama ise vücudunuzdan kanınızı çeken, son teknoloji ozon cihazı ile kanınız  burada vücudunuza geri verilmeden önce yüksek konsantrasyonda eşit hacimde ozon ile birleştirilir.

Ozon Tedavisinin Faydaları?

Ozonun Yaşlanma Karşıtı etkisi vardır
Ozon Hücrelerinizin Oksijenlenmesini Artırır
Ozon Bağışıklık Sisteminizi Güçlendirir, sitokinleri serbest bırakır, kök hücreler, beyaz kan hücrelerinin aktivasyonu
Ozon, Hücrelerinizdeki Enerji ve ATP Üretimini Artırır
Ozon, Anti-Oksidan Enzim Sisteminin Aktivitesini Artırır
Ozon, Anti-Bakteriyel, Anti-Viral ve Anti-mantar
Ozon, özellikle kronik durumlar için iyileşme sürecini uyarır ve hızlandırır.